Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

1.Заяву або повідомлення про випадки булінгу має право подати будь-який учасник освітнього процесу, що став жертвою булінгу (цькування) у закладі освіти. Повідомлення можуть бути в усній та (або) письмовій формі, в тому числі із застосуванням засобів електронної комунікації. Інформація про виявлені факти (звернення) про вчинення насильства, булінгу (цькування) вноситься до журналі реєстрації фактів виявлення (звернення) про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі.

2.Заява або повідомлення подається безпосередньо керівнику закладу освіти для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства, булінгу (цькування) відповідно до Закону України «Про звернення громадян», а в разі його відсутності – уповноваженій особі для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства, булінгу (цькування).

3.Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога, уповноважену особу або безпосередньо керівника закладу освіти.

4.Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити безпосередньо керівника закладу про цей факт, а в разі його відсутності – уповноважену особу закладу освіти.

5. Керівник закладу невідкладно у строк у строк, що не перевищує однієї доби, повідомляє про отримання повідомлення територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України, принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування).

6. Керівник закладу повідомляє службу у справах дітей з метою вирішення питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з’ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин.

7. Керівник закладу повідомляє центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з метою здійснення оцінки потреб сторін булінгу (цькування), визначення соціальних послуг та методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки та надання соціальних послуг.

8. Керівник закладу в термін не пізніше, ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення, створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування).

9. Якщо факт насилля був визнаний як одноразовий конфлікт чи сварка, у закладі організовується робота з питання щодо налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту.

10. Здобувач освіти, його законні представники можуть звернутись безпосередньо на гарячу лінію ГО «Ла Страда-Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти зобов’язаний розглянути таке звернення відповідно до Порядку подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки насильства, булінгу (цькування) в закладі освіти та Порядку реагування на випадки насильства, булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до насильства, булінгу (цькування).

Зразок заяви про випадки булінгу

Кiлькiсть переглядiв: 285

Коментарi